טכניקות וכלים פשוטים כדי לסגור יותר עסקאות
ונשאלת השאלה, מה הופך בעל מקצוע לבעל מקצוע שמצליח בסגירת עסקאות?
מיומנות!
מיומנות בתהליך המכירה, בזיהוי הלקוח המתאים ובמתן ביטחון ללקוח שירגיש ביטחון לסגור
מתי?
19/06/24
5 מפגשים | ימי רביעי
באיזה שעות?
16:30-20:30
איפה?
המלאכה 16 , ראש העין
משרדי החברה
כבעלי מקצוע בעולם השיפוצים, אנחנו מתחרים בכל יום על ליבו של הלקוח הישראלי.
אחת השאלות המרכזיות שכולנו צריכים לשאול את עצמנו, זה מה יעשה את ההבדל ביננו לבין המתחרה שלנו, במי יבחר הלקוח ומדוע?
מקובל לחשוב שהלקוח יחפש את המחיר הזול ביותר, אך מסקרים שעשו במדינת ישראל מצאו שלקוחות לא בהכרח מוציאים את הסכום הנמוך ביותר,
אלא את הסכום ששווה את הערך הגבוה ביותר למה שהם מחפשים.
אחד האתגרים שצריך לחצות אצל הלקוח זה את "התדמית" שיש לנו על קבלנים שיפוצניקים, ובעלי מקצוע בכלל בענף.
דמיינו מצב שהייתם נכנסים למלון ריץ!
אחד ממלונות היוקרה הנחשבים בעולם והייתם מקבלים שירות רע מאוד, מה הייתם חושבים על המלון?
עכשיו דמיינו את המצב ההפוך, שבו הלקוח הישראלי מקבל חווית מכירות ושירות שאינו מצפה לה, כלומר הוא מופתע ממנה, מה יקרה אז?
הוא יהיה מוכן גם לשלם יותר וגם לבחור בנו כבעלי המקצוע שלו.
"אני מצליח לסגור רק בן אדם אחד על כל 15 פניות שמגיעות אליי״
שמענו את המשפט הזה מהמון בעלי מקצוע, ושאלנו אותם מה הכי חסר ,
התשובה הייתה״ טכניקות מכירה.״
אז במקום לעשות עוד שיחות מכירה ״על הדרך״,
להרגיש חוסר ביטחון בשיחה או לפספס עוד עסקה
בואו ללמוד:
איך לתת ללקוח יותר בטחון במהלך השיחה
איך לדבר עם לקוח בצורה ברורה ועניינית
לדעת איזה מידע לספק ללקוח פוטנציאלי
למי הסדנה מתאימה?
לבעלי מקצוע בתחום השיפוצים שרוצים למכור יותר
המטרה של הסדנה היא לשדרג את יכולות המכירה וחווית הלקוח כך שהדבר יצור לכם יתרון יחסי על פני המתחרים בשוק,
בסופו של דבר אנשים קונים אנשים הם לא קונים "בלוקים, טיח, או שבירת קיר".
בסדנה נכשיר אתכם לשימוש בכלים שיאפשרו לכם לשדרג את המיומנויות שלכם באופן קל ופשוט!
וככה במאמץ מהיר אתם תייצרו יתרון יחסי שיעזור לכם לסגור יותר עסקאות ולקבל המלצות מפה לאוזן שיהפכו את הסגירות העתידיות לקלות יותר.
מבנה השיעורים:
מפגש 1
מחובבן למקצוען בשיחת המכירה הראשונית
נושאי המפגש:
– מהם הדברים שגורמים ללקוח לבטוח בנו
– מה חשוב פרקטית לנהל בשיחה הראשונה כדי ליצור רושם שמפתיע את הלקוח
– מהן 5 השאלות שקריטי לשאול את הלקוח כדי לדייק את ההצעה ללקוח
– איך לתאם פגישה ופולו אפ להצעה בדרך שתיצור מחויבות אצל הלקוח
מפגש 2
מחשש לבטחון- איך מייצרים בטחון ללקוח בזמן התנגדות
נושאי המפגש:
– איך לזהות האם שווה להשקיע מאמץ בלקוח הרלוונטי
– מהן 4 ההתנגדויות המרכזיות של הלקוח
– טכניקות פשוטות לרתימת הלקוח בשלב ההתנגדות
– בניית שיחה מותאמת אישית לכל התנגדות שתיצור אצל הלקוח בטחון
מפגש 3
סימולציות והתנסויות בשיווק ומכירות
נושאי המפגש:
–שדרוג המיומנויות באמצעות התנסויות
– הפיכת התוכן התיאורטי לפרקטי ומעשי
– טיפול בדילמות ואתגרים והעמקת התוכן
מפגש 4
להיות אטרקטיבי בבניית ההצעה
נושאי המפגש:
– מבנה חכם ופשוט בבניית שלבי ההצעה שיצרו ללקוח סקרנות
– תוכן חכם ומסקרן לכל שלב
– שימוש בממליצים ועדויות במטרה ליצור יתרון יחסי וחיזוק האמינות
מפגש 5
ניהול התדמית והמוניטין דרך שימוש במשובים חכמים
נושאי המפגש:
-מהי תדמית שלילית והמחירים שלה על הקטנת ההכנסות העתידיות שלנו
– איך אוספים משובים תוך כדי שיפוץ במטרה לשמור על נאמנות לקוח
– איך הופכים משובים לתהליכי הפקות לקחים פשוטות ומהירות
– איך הופכים את הלקוח לשגריר נאמן שמשווק אותי
מה תרוויחו מהסדנה?
תחסכו זמן יקר
תקבלו כלי לזיהוי לקוחות והשקעה בלקוח הנכון
תזהו מה החשש של לקוחות
לזהות את החשש בזמן ולתת מענה שיצור בטחון
תסגרו יותר פרויקטים
טכניקות פשוטות ומוכחות להגדלת אחוזי הסגירה
מחיר מיוחד למשתתפי הוובינר
לזמן מוגבל, מהרו להירשם!-
5 מפגשים מלאים
-
4 שעות כל מפגש
הכירו את המרצה
עזרי כהן
וכיום מנחה ומאמן בתחום המכירות והשיווק למעלה מ- 20 שנה, במאות חברות וארגונים במדינת ישראל עם תוצאות מוכחות.
מה הלקוחות של עזרי אומרים עליו?
מספר המקומות מוגבל, מהרו להבטיח את מקומכם!